نوشته شده توسط : رازدار

اگر اهل آرایش باشید، حتما می‌دانید که چشم‌ها چه تاثیری بر زیبایی و جذابیت چهره دارند به همین دلیل لازم است از خط چشم و ریمل مناسب برای چشم‌ها استفاده کنید. البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که جنس و کیفیت ریمل و خط چشم در  خرید ریمل و خط چشم بسیار مهم است زیرا در صورتی که شما از لوازم خوبی استفاده نکنید، آرایشتان خیلی زود زیبایی خود را از دست می‌دهد و زیر چشم می‌ریزد در این صورت شما چشمانی خسته خواهید داشت و سیاهی آرایش پای چشمتان ظاهر شما را شلخته و غیر معمول نشان می‌دهد.

 

ما شما را در این مقاله با خود همراه کرده‌ایم تا بهترین برندهای ریمل و خط چشم جهان را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب شما می‌توانید از میان مجموعه‌ای از بهترین محصولات جهان دست به انتخاب و خرید ریمل  بزنید و از بابت کیفیت آنها هیچ نگرانی به دل راه ندهید!

 

چرا خرید ریمل و خط چشم؟

کار اصلی ریمل زیباتر، گیراتر و درشت‌تر نشان دادن چشمان شماست به همین خاطر یک ریمل باید بتواند به خوبی مژه‌ها را مشکی‌تر کند، به آنها حجم دهد و تا حدودی هم به آنها حالت دهد. تمامی این موارد در کنار هم به شما کمک می‌کند تا سفیدی چشمانتان بیشتر جلوه کند و ظاهر ی جذاب‌تر داشته باشید. در کنار آن، خط چشم نیز برای حالت بخشیدن به چشم کاربرد دارد.

 

 

به طور کلی ریمل‌ها انواع مختلفی دارند که هر یک برای دسته‌ای از افراد مناسب است. خرید ریمل مناسب افرادی که به دنبال مژه‌های بلند هستند با ریمل افرادی که به دنبال مژه‌های پرحجم هستند متفاوت خواهد بود که این تفاوت‌ها به برس و محتویات ریمل بستگی دارند. در ادامه برخی از پرطرفدارترین ریمل‌های دنیا که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند را معرفی کرده و می‌توانید خرید از سایت های خارجی را برای داشتن ریمل و خط چشم اصل توسط چارسوق تجربه کنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رازدار

۵- ریمل بی یو مدل Volume Now

مناسب برای چشم‌های حساس، حجم دهنده مژه‌

خرید ریمل  حجم‌دهنده‌ی بی‌یو (BeYu) مدل Volume Now برای چشم‌های حساس مناسب بوده و در حجم دادن به مژه‌ها کاملا موثر عمل می‌کند.

 

حجم       ۱۲ میلی لیتر

ضد آب   خیر

کشور مبدا برند      آلمان

سایر توضیحات      مناسب برای چشم‌های حساس

قابلیت حجم‌دهی مژه

پوشش تمام مژه‌ها

 

 

۶- ریمل میبلین مدل Volum Express Colossal 100 Percent Black

خرید ریمل مناسب برای چشم‌های حساس و استفاده کنندگان از لنز، خانم‌هایی با مژه‌های نازک و کم‌پشت، حجم دهنده مژه‌

ریمل Colossal volume Express برند میبلین(Maybelline) یکی از بهترین ریمل‌ها برای خانمهایی با مژه‌های نازک و کم‌پشت است. این ریمل با حجم دادن تا ۹ برابر به مژه‌ها، می‌تواند شما را از کاشت یا استفاده از مژه مصنوعی بی‌نیاز کند و زیبایی و گیرایی ویژه‌ای به چشمان شما هدیه دهد.

 

این محصول به کمک برس بزرگ خود، از چسبیدن مژه‌ها به هم جلوگیری و به تفکیک مژه‌ها کمک زیادی می‌کند و البته که می‌تواند ظاهری طبیعی به مژه‌ها ببخشد.

 

حجم       ۱۰ میلی لیتر

ضد آب   خیر

کشور مبدا برند      آمریکا

سایر توضیحات      دارای فرمولاسیون غنی شده با کلاژن برای تقویت مژه و افزایش سیاهی مژه تا % ۱۰۰

ماندگاری خوب

 

 

 

۷- ریمل بورژوآ مدل Volume Glamour با درب مسی

مناسب برای خانم‌هایی با مژه‌های کم‌پشت و کوتاه، حجم دهنده مژه‌، حاوی موم طبیعی

ریمل بورژوآ مدل Volume Glamour با درب مسی به دلیل داشتن موم طبیعی در ترکیبات خود از خشکی مژه‌های شما جلوگیری کرده و مژه‌هایی منعطف به شما هدیه می‌دهد.

 

این محصول می‌تواند حجم مژه‌ها تا ۵۰ درصد افزایش دهد و شما را با چشم‌هایی درشت‌تر، مژه‌هایی حجیم‌تر و مشکی‌تر معرفی کند که همین امر در زیبایی و گیرایی چشم‌ها تاثیر زیادی دارد.

 

حجم       ۱۲ میلی لیتر

ضد آب   خیر

کشور مبدا برند      فرانسه

سایر توضیحات      دارای موم طبیعی برای انعطاف‌پذیری مژه‌ها

افزایش حجم مژه‌ها تا ۵۰ درصد

خرید ریمل  بورژوآ مدل Volume Glamour با درب مسی

۸- ریمل اسنس مدل I Love Extreme Volume

مناسب برای خانم‌هایی با مژه‌های کوتاه و کم پشت، حجم دهنده مژه‌، طویل کننده

ریمل اسنس مدل «I Love Exterme Volume» یکی از بهترین ریمل های بازار برای خانم هایی است که از کوتاهی و کم پشتی مژه های خود رضایت کافی ندارند و می خواهند تغییری در این زمینه ایجاد کنند. این محصول دارای یک برس از جنس فیبر با قابلیت جای دادن رنگدانه‌های بیشتر در خود که می‌تواند ضمن افزایش حجم مژه‌ها، رنگ مشکی طبیعی به مژه‌های شما ببخشد. و خرید ریمل بشدت توصیه میشود.

 

حجم       ۴٫۷ میلی لیتر

ضد آب   خیر

کشور مبدا برند      آلمان

سایر توضیحات      دارای برس بزرگ برای حجیم کردن مژه‌ها

رنگ فوق‌العاده مشکی

شستشوی راحت با آب و پاک‌کننده‌های آرایشی

 

 

۹- ریمل بورژوآ مدل Twist Up The Volume Ultra Black

مناسب برای چشم‌های حساس و استفاده کنندگان از لنز، خانم‌هایی با مژه‌های کوتاه و کم‌پشت، حجم دهنده و بلند کننده مژه‌ها

ریمل بورژوا مدل «Twist Up The Volume Ultra Black» با استفاده از سری دو حالته و پیچشی خود، حجم و طول مژه‌های شما را افزایش می‌دهد و همچنین از چسبندگی مژه‌ها به هم جلوگیری می‌کند.

 

حجم       ۸ میلی لیتر

ضد آب   خیر

کشور مبدا برند      فرانسه

سایر توضیحات      تفکیک عالی مژه ها از یکدیگر

پوشش دهی کامل تمامی مژه های کوتاه و بلند

رنگ فوق‌العاده مشکی

ماندگاری بالا

 

 

۱۰- ریمل یوبه مدل مولتی مایزر

مناسب برای خانم‌هایی با مژه‌های کوتاه و کم‌پشت، حجم دهنده و بلند کننده مژه‌ها

ریمل یوبه مدل مولتی مایزر به واسطه فرچه مویی خود می‌تواند هم حجم مژه‌ها را افزایش دهد و هم طول آن‌ها را. با این ریمل ریزش و سیاهی دور چشم را تجربه نخواهید کرد و البته در هنگام شستشوی مژه‌ها، بدون اینکه چشم شما را سیاه کند پاک می‌شود . خرید ریمل  اینچنینی برای راحتی کار مناسب است 

 

حجم       ۱۲ میلی لیتر

ضد آب   خیر

کشور مبدا برند      آلمان

سایر توضیحات      ماندگاری خوب

 

رنگ مشکی و زیبا



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()